AUSTRALIA 2013 - 2014

Kia ora!

'An unfamiliar path may lead to the best of places'

Lieve allemaal,

Even een kort berichtje om te laten weten dat ik goed ben aangekomen. Helaas blijkt mijn telefoon hier niet te werken, dus dat is even lastig. Vandaag een dagje de stad verkennen, vanavond komt mijn reisgenote aan en zullen we wat verdere plannen kunnen gaan maken. Heb daar echt enorm veel zin in, kan niet wachten het land verder te gaan verkennen.

Voor de mensen met Whatsap, ben inmiddels overgegaan op mijn Australische nummer. Oo due manier kan ik ook met Andrew en de boys in contact blijven. Mocht je dit nummer niet hebben, laat maar even iets weten en dan stuur ik het door. Voorlopig zal meeste communicatie via Facebook en Whatsapp moeten helaas.

Vanaf mei heb ik weer een vast adres in Melbourne, tot die tijd blijft het een beetje behelpen.
Veel liefs in ieder geval vanaf hier! X Inge

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!