AUSTRALIA 2013 - 2014

Cairns & New Zealand

“Life can only be understood backwards, but must be lived forwards”


Zo, even een korte post om zoals beloofd mijn reisplannen te delen. Morgen is mijn eerste vlucht naar Cairns en moet zeggen dat ik er op dit moment vooral tegenop zie. Overgrote deel van de bagage is gepakt, afgezien van een laatste was morgenochtend, dus wat dat betreft ben ik er klaar voor. Wekenlang enorm naar uitgekeken, maar nu is het allemaal toch wel erg spannend. Natuurlijk sowieso om op eigen houtje te gaan rondreizen in een vreemd land, maar voornamelijk om alles hier achter te gaan laten. Werd me vanmiddag dan ook toch maar even door Miller gevraagd of ik ze ging missen en dat ga ik ook echt doen. Dus dat wordt morgen vast ook nog even slikken, blij dus dat ik het eerste weekend met Hyacinthe weg ga. Ook inmiddels waarschijnlijk een travelbuddy gevonden voor Nieuw Zeeland, dus dat is erg fijn. Maar allereerst morgen de laatste dingen regelen en mezelf (mentaal) voorbereiden op vertrek. Toevallig is Miller sowieso de hele dag vrij(volgende week begint hier de paasvakantie), dus hij was al blij dat we mijn laatste dag samen konden doorbrengen.


https://reismee-storage-production.s3.eu-central-1.amazonaws.com/27411/fotos/155533/155533_1396543484_500.jpg


Maar goed, hier dus een kaartje van mijn geplande reis. We hebben voornamelijk een logische route gemaakt van de dingen die we wilden zien en daarop een dag tot dag planning. Maar verder ligt er, afgezien van de heen- en terugvlucht, weinig vast. Onderstaande datums kunnen dus wijzigen, maar wilde in ieder geval iets van een indicatie hebben van wanneer ik ongeveer waar moet zijn zodat ik in een evenredig tempo door het land heenga:


04/04/2014: Evening flight to Cairns


08/04/2014: Arrival Auckland


12/04/2014: Rotorua


14/04/2014: Taupo


16/04/2014: Wanganui


18/04/2014: Wellington


20/04/2014: Picton


21/04/2014: Nelson


26/04/2014: Fox Glacier


29/04/2014: Queenstown


04/05/2014: Dunedin.


08/05/2014: Lake Tekapo


10/05/2014: Christchurch.


12/05/2014: Morning flight to Melbourne

Grappige is dat ik daarnaast de afgelopen weken ook ineens heel bewust bezig ben met het plannen van mijn verblijf in Melbourne en mijn terugreis terug naar Brisbane / Amsterdam, omdat ik die vlucht ook op korte termijn moet omzetten. Wat dat betreft wel even raar om ook daar al over na te denken, helemaal omdat het natuurlijk nog zover weg voelt. Maar aan de andere kant ook wel fijn om een datum in de agenda te hebben staan natuurlijk! In ieder geval ga ik eerst heel erg genieten van mijn reis en daarna kijk ik er alweer naar uit naar Melbourne te gaan. Heb een goed gevoel bij mijn ‘nieuwe gezin’, dus mijn aankomst daar is zeker iets om naar uit te kijken!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!